شما به این سوال پاسخ دهید


وبلاگ نویسی اولویت چندم جوان دانشجوی ایرانی است؟


ماهی همیشه تشنه ام


در زلال لطف بیکران تو


می برد مرا به هر کجا که میل اوست


موج دیدگان مهربان تو


سلامی به لطافت بهار به دوستی های پایدار و رفاقت های صمیمی. دوستان عزیز حالتان چطور است؟ شاد و شادابید؟ امید که اینچنین باشید. حتما وبلاگ های بسیاری را دیده اید که از تاریخ آخرین مطلبشان مدت زمان زیادی می گذرد. طوری که انگار نویسندگان این وبلاگ ها بی خیال وبلاگ نویسی شده اند. خب حوال هم گاهی وقتها به این آفت دچار می شود. راستش را بخواهید آدم برای حفظ استقلالش مجبوراست از بعضی علایق و اولویت هایش صرفنظر کند. شما فکر می کنید وبلاگ نویسی اولویت چندم یک جوان دانشجوی ایرانی است؟

 

روز چهارشنبه ۶یا ۱۳اردیبهشت ماه آقای الهی قمشه ای مهمان دانشگاه ما بودند. بهانه ی حضور ایشان شرکت در همایش در صحبت نظامی بود. استقبال دانشجویان از ایشان در نوع خود کم نظیر بود. من خودم دقایقی به آغاز مراسم به محل همایش رفتم ولی جایی برای نشستن نبود و به همراه خیلی های دیگر سرپا مراسم را دنبال کردم. خلاصه آقای قمشه ای از نظامی و البته دیگر شعرا شعر خواندند و رفتند.


ان شاء الله از این به بعد هر ماه با چند مطلب تازه در خدمتتان هستم. این ؛مطلب تازه؛ می تواند خلاصه ای باشد از اتفاقات ماه گذشته، خاطره از دوران کودکی، مدرسه، دبیرستان، خدمت سربازی و غیره. علاوه بر این وبلاگ می توانید از وبلاگ های دیگر حوال نیز که با نام های انسان باشیم(سیاسی) برگ و باد(ادبی) پرواز با خورشید(فرهنگی مذهبی) و پهلوان و قهرمان(ورزشی) دیدن فرمائید.


به آرزوهایتان برسید. قربان شما حوال

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر جمعه 29 اردیبهشت 1385 ساعت 15:20 http://bache-mahal.blogfa.com

سلام .. وبلاگ خوبی و مفیدی داری.. در خبرنامه کلوب حتما وبلاگت رو معرفی می کنم

فاطمه قهری پنج‌شنبه 18 خرداد 1385 ساعت 17:53

سلام.خسته نباشید میخواستم بدونم این کتاب تلخه نارنج از همان کامران نجف زاده که خبرنگار است هست یا نه؟
اگر میشه بگو از کجا خریدی یا یکی برای من بخر برام بفرست
منتظر جوابت به ایمیلم هستم که آدرسمو بدم. بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد