نیکی به پدر از طریق اینترنت!


سلام دوستان! نماز و روزه تان قبول.

پدرم بعد از صرف سحری و ادای نماز، مشغول مطالعه بود و من هم در حال گشت و گذار در اینترنت بودم که پدرم نام کتابی را برد و پرسید آیا نام نویسنده آن را می شناسم یا نه؟ جواب من که منفی بود، ولی چون آنلاین بودم با خودم گفتم بد نیست نام کتاب مورد نظر را در گوگل جستجو کنم شاید توانستم اطلاعاتی در موردآن به پدرم بدهم. جستجو انجام شد و اولین نتیجه جستجو همان چیزی بود که من می خواستم. نام نویسنده آن کتاب و شرح کوتاه آن را برای پدرم گفتم و او از اینکه این قدر سریع توانستم اطلاعات مورد نیازش را پیدا کنم تعجب کرد و خوشحال شد. ( اینترنت، دوستت دارم! )
خلاصه قرار شد که کتاب مورد نظر را در اولین فرصت برای پدرم بخرم.

نیکی به پدر و مادر را مخصوصا در این روزهای عزیز از یاد نبرید.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مهر 1385 ساعت 07:36 http://www.wall.blogsky.com

سلام
معلومه کارت درسته..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد