فرزاد حسنی اخراج شد، جواد رضویان افغانی!

فرزاد حسنی

 

پریشب {و دیشب} دیدم که فرزاد حسنی در برنامه کوله پشتی حضور ندارد و آقای مدرس عهده دار کار مجری گری برنامه شده. گفتم حتما موقتی است و فردا، پس فردا فرزاد حسنی برمی گردد سر برنامه. ولی امروز در برخی خبرگزاری ها خواندم که ایشان به دلیل تخلفات اداری و اخلاقی از سیما اخراج شده است. متن یکی از این خبرها را می توانید اینجا بخوانید. جالبه که دیگر از حالا اسم و فامیل او را به صورت مخفف می نویسند: ف.ح!

 

بسکتبال ایران

 

خیلی خوشحال شدم! بعد از ناکامی تیم ملی فوتبال ایران {که علت آن را کم کاری بازیکنان می دانم} قهرمانی تیم بسکتبال بسیار شادی آفرین بود. آن ضربه ای که حامد حدادی از داخل زمین خودمان توپ را وارد سبد تیم لبنان کرد را دیدید؟ وای که چه صحنه شاهکاری بود؟!

 

قسمت نمی شه انگار برای تو بمیرم   == برای آخرین بار دست تو را بگیرم

گریه نکن که اشکات برای من یه درده  == تحمـل غـم تـو منو دیـوانـه کـرده

  هیچ کی مثل مـن تـو را دوست نـداره اینو از تو چشام می تونی بخـونی!

جواد رضویان، خوب به برنامه چارخونه اضافه شد. ولی لهجه اش را خیلی خوب نتونسته دربیاورد. اگر از یک افغانی اصل استفاده می کردند، بیشتر، از لهجه شیرین افغانی لذت می بردیم. مگه نه؟

 

روزنامه شرق هم که دوباره به محاق توقیف رفت. این بار البته خودشان هم واقف به کار اشتباهی که کردند بوده اند و به همین خاطر در اخرین شماره شان بابت چاپ آن مطلب و مصاحبه که منجر به توقیف روزنامه شد عذرخواهی کردند. اما به قول بخش خبری ۲۰:۳۰ چه سود؟ که آب رفته بود و آبرو نیز {قریب به مضمون}.

نظرات 1 + ارسال نظر
شهاب دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 21:36

منم کرمانجم

خیلی خوشبختم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد