آقای شهردار بفرما پلوخورش!

آقای شهردار / داود امیریان / بر اساس زندگی شهید مهدی باکری / از سری کتاب‌های قصه فرماندهان / جلد ۱ / چاپ نهم

 

پاوه سرخ / داود بختیاری دانشور / بر اساس زندگی شهید چمران / از سری کتاب‌های قصه فرماندهان / جلد ۶ / چاپ ششم

 

قصه های غرب وحشی / جلد دوم: چه رنگی بپوشم / نویسنده: شهرام شفیعی / تصویرگر: منصوره توحیدلو

 

پلو خورش / هوشنگ مرادی کرمانی /  نشر معین / چاپ دوم مهر ۸۶: مجموعه ۲۱ داستان کوتاه که هر یک قصه خود را تعریف می‌کنند. از میان این داستان ها حتما داستانی پیدا می‌شود که به دل شما هم بنشیند، بخوانید و لذت ببرید ولی انتظار شاهکار ادبی نداشته باشید! فارغ ار خود داستان‌های کتاب، چیزی که برای من جالب بود، طرح روی جلد کتاب بود: یک وعده پیتزا!

 

در شماره 41 (مهر) ماهنامه "هفت" آقای احمد طالبی نژاد نقدی بر پلو خورش نوشته‌اند که خواندن آن را به علاقمندان توصیه می‌کنم. آقای طالبی نژاد عقیده دارند "تضاد نام کتاب با تصویر پیتزا، ‌لبخندی به لبان مخاطب می‌نشاند. احتمال می‌دهم که مضمون روی جلد، پیشنهاد خود او (مرادی کرمانی) به طراح بوده باشد. هر چند پس از خواندن کتاب در جاهایی، لبخند جایش را به زهرخند می‌دهد و اشک در چشمان خواننده می‌نشاند."

 

                              

 

مریض خونه / ابوالفضل محترمی / نشر شهر / از سری کتاب‌های مترو: مجموعه کاریکاتورهایی با موضوع دکتر و مریض و بیمارستان

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 06:29 http://gvan.blogsky.com

سلام دوست خوبم تولد مولا علی ابن موسی الرضارا به شما تبریک می گویم به ما سربزنید.

علیک سلام دوست عزیز! میلاد نور هشتم بر شما نیز مبارک!

شیما پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 14:47 http://www.bitoyas.blogfa.com

سلام حاله
شما خوبه
می خوام یه چیزی بگم خواهش می کنم عصبانی نشید خوب
شما یک بار نوشته بودید کتاب تلخه نارج کامران رو خوندید
می شه بگید انتشاراتیش چیه ؟شماره شو بدید منم بگیرم الان دوساله دنباله این کتابم
خواهش...خواهش...خواهش

مرتضی جمعه 2 آذر 1386 ساعت 06:44 http://gvan.blogsky.com

سلام استاد چون وقت کم است وخیلی سریع نوشته هاما سیو می کنم وبعد هم خودم دوباره نمی خونم .اینطوری میشه .ممنون ازاینکه .... خلاصه خیلی به من لطف داری. بوس من را ازراه دور قبول فرمائید.

سلام. چه زود جواب دادی! ایول، خوشم اومد!
خوب چرا اول نوشته هاتو تایپ نمی کنی (آفلاین) تا بعد که آنلاین شدی آنها را منتشر کنی؟ کاری که خود من می کنم. اینطوری درصد خطاها هم کم می شه. دیگه حواس خواننده هم کمتر پرت می شه. هیچ عیبی هم نداره اگر گاهی به عقب برگردیم و نوشته های فبلی را ویرایش کنیم و آب و رنگ تازه ای بهشون بدیم. (البته اگر وقتش بود).

ما هم دوستت داریم! در پناه خدا.

رویا سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 00:54

؟؟؟

حدیث جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 01:50 http://vaksan.blogsky.com/

سلاااااااااااااام
اومدم تشکر
خدایی دمت گرم که روشنم کردی لینک اون ....... رو برداشتم بهشم گفتم که شرمنده که لینکتو برداشتم ولی هر کسی یه اعتقاداتی داره و...
کلی لفظ قلم حرف زدم ازت خیلی ممنون خداییش چاکریم توی وبلاگم نوشتم یه چیزایی برات پیشم بیاا.
بااااااااااااااای.

سلام. خواهش می‌کنم. خوشحالم که لینکش رو برداشتی. دیر یا زود فیلتر خواهد شد و نتیجه هتاکی هایش را خواهد دید. لینک شما را اضافه می‌کنم. موفق باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد