هَه‌والْ، پلی برای دوستی

  درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد    

نهال دشمنی برکن که رنج بی شمار آرد

شب صحبت غنیمت دان که بعد از روزگار ما 

بسی گردش کند گردون بسی لیل و نهار آرد 


سلام. به وبلاگ هَه‌وال خوش آمدید.
هَه‌وال به زبان کردی کرمانجی (از گویشهای رایج در خراسان شمالی) یعنی دوست. امیدوارم هَه‌وال پلی باشه برای حفظ دوستی ها و صمیمیت ها، پل های جدایی رو برداره و پل های دوستی بسازه. امیدوارم برای هم دوستان خوبی باشیم؛ دوستانی یگانه و صمیمی؛ یار در ظفر؛ یاور در خطر.دوست وفادار در خوب و بد روزگار؛ تو هم قول بده و هیچ وقت تنهام نذار!

نظرات 5 + ارسال نظر

این آهنگ تناسب نداره
راست میگی
اما آدم رو آروم میکنه
دلم میخواد تا آهنگ پخش میشه وبلاگ رو نبندن
بلکه پخش کننده هاشونو استوپ کنن
و چند لحظه گوش کنن
و فکر کنم موفق شدم
و اما وودکا
که بحثش در این مقال نمیگنجد
بماند سر به مهر

مهدی یکشنبه 6 آذر 1384 ساعت 07:10 http://lavashak.blogsky.com

سلام
اگر تبادل لینک می خوای بگو

برای من بنویس
عشق من لواشک

میثم یکشنبه 6 آذر 1384 ساعت 15:33 http://www.song22.blogfa.com

سلام .وبلاگ با کمالاتی داری ولی نوشته ها و مطالبش رو زیاد کنی فکر کنم بهتر باشه .راستی ممنون که به من سر زدی .بازم بیا .خوشحال میشم

" luis figo" جمعه 16 دی 1384 ساعت 19:51

howdy
hey please add subjects about figo and boxing
say every one about it
bye
my punches r always with u!

مرتضی سه‌شنبه 17 مرداد 1385 ساعت 08:04 http://gvan.blogsky.com

سلام دوست من به خاطره ولادت و روز پدر به شما تبریک می گویم شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد