من، هیچ کس، تو

سلام دوستان. اولین سلام سال نو. عید شما مبارک!

چند روز پیش تونستم آلبوم جدید هیچ کس به نام جنگل آسفالت را گوش بدم. سبک رپ جالبی داشت. مخصوصا آهنگ اختلاف که آن را خیلی پسندیدم و شما هم می تونین با کلیک بر روی با هم بشنویم آن را گوش کنید. حتما گوش کنین خوشتون می آد.

قسمتی از ترانه اختلاف:
نمکی با چرخش، کنار یه بنزه         هیکل و چرخش، با هم کرایه بنزه
من و تو و اون، بودیم از یه قطره         حالا ببین فاصله ماها چقدره
دلیل چرخش زمین، نیست جاذبه    پوله که زمینو می چرخونه، جالبه!
این وزا اول پوله بعد خدا                     همه رعیت، ارباب، کدخدا

دیروز خیلی از خونه بیرون رفتم و اومدم. یه روز مونده به عید، مستأجرمون ( که به تازگی صاحب خانه شده اند ) تصمیم به اسباب کشی گرفت و چندین بار برای تحویل پول و انجام کارهای قولنامه مجبور شدم برم و بیام. آخرین خروجم اما ساعت نزدیک ده شب بود که به قصد خرید شیرینی از خانه خارج شدم و کوچه خالی از صدای یه پرنده بود! فقط میوه فروشی و آکواریومی و شیرینی فروشی باز بود. کوچه تاریک بود... سال روشنی داشته باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
یاس چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 04:36 http://gheddis.blogsky.com

سلام دوست عزیز
سال نوی خوبی داشته باشین

سعید چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 13:52 http://shie.blogsky.com

منم این عید باستانی رو خدمت شما تبریک عرض می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد